25.10.2017

IKEA STOCKSUND KOLTUKLARIMIN İNCELEMESİ

İKEA STOCKSUND

Merhaba herkese:) İnstagram sayfamdan takip edenler bilir uzunca zamandır koltuk seçme telaşı içerisindeydim. Sonunda tamamladım ama tamam diyene kadar ne çektim ben bilirim:) İnternet alışverişi olacağı için bu zorlu dönem daha sancılı hatta elimde telefon göz kuruluğu çekerek geçti. Neyse ki sonunda noktayı koydum ve IKEA STOCKSUND' da karar kıldım. Benim gibi kararsız kalanlar için kullanmaya başlayalı henüz çok kısa bir süre olsada gözlemlerimi yazmak istedim. Umarım faydalı olur:)

İKEA İNTERNET ALIŞVERİŞİ

OLUMLU TARAFLARI:
- Tasarım olarak diğer İKEA kanepeleri gibi az yer kaplıyor
- Kurulumu oldukça kolay hatta kurarken ilk deneyimim olduğu için acaba zorlanırmıyım diye düşünmedim değil:)
- Ayaklarının yüksek oluşu en sevdiğim özelliği. Sizde benim gibi koltuk çekerek süpürge kullanmayı sevmiyorsanız özellikle daha cezbedici
- Kılıflı olması ve kılıfların makinede yıkanması yine benim tercih sebeplerimden biriydi lakin silmekten kollarımda derman kalmamıştı:)
- Fiyatı İKEA koltuklarının diğer bazı modellerine göre pahalı ama birçok markadan daha ucuz.
- İç minderleri kaliteli ve rahat
- Ayaklarının yedeklerinin satılıyor olması


OLUMSUZ TARAFLARI:
- Eğer televizyon izlerken yada kitap okurken uzanmayı seviyorsanız size kötü haberim var artık oturacaksınız:)
- Oturup kalkınca kılıflarda kırışıklık oluyor. Sanırım bu birçok İKEA kanepesinin ortak tarafı
- Kılıf seçenekleri oldukça kısıtlı. Umarım ilerleyen dönemler daha çok seçenek sunarlar
- Kolçak küçük olduğu için bazen rahatsız edebiliyor
- Kumaş kalitesi beklediğimden düşük. Açıkçası yurt dışında bazı siteler hazır kılıf seçenekleri sunuyor belki ilerleyen dönemlerde edinebilirim

İKEA STOCKSUND

Evetttt kısa ve şimdilik edindiğim deneyimlerimle gözlemlerim bunlar gibi. Eğer aklınıza takılan sorular olursa söylememe gerek yok ama yinede diyeyim lütfen çekinmeden yazın e mi?:)

Hepinize kocaman sevgiler...

6 yorum:

  1. Ne kadar güzel, ne kadar ferah ben bile şuan almak istedim. :) Canım güle güle kullan. Koltuk çok güzel ama senin evinde, senin düzeninde apayrı bir şey olmuş. Bayılacağım! <3 <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımmmm:) Al vallahi:) Görüntüsü çok güzel rahat filan ama şöyle yayılmayı da özlemedim değil.
      Öperim çokca:)

      Sil
  2. harika görünüyor canım :)

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel zevkinize hayranım güle güle kullanın

    YanıtlaSil