8.06.2015

Duvarda Tabak Dekorasyonu

Tabaklar artık duvarlara! Birçoğumuzun hafızasında yer eden duvarları tabaklarla dolu nene evleri:) Şimdilerde adını vintage dekorasyonla andığımız bol çiçekli, bol huzur kokan. Evet vintage tutkumuzun sorumlusu bulundu nenelerimiz:) 

Duvar Dekorasyonu

Benim için dekorasyonun en önemli tamamlayıcısı duvarlar. Evimde üçlü koltuğun bulunduğu duvarı odama modern vintage esintileri (dikkat esintileri:)) katsın diye olduğu gibi çerçeve ve tabaklarla dekore ettim.

Duvar Dekorasyonu

Çerçevelerden bazılarına fotoğraf bazılarına çiçek desenli kağıtlar koyarak duvara asmak istediğim tabaklarla uyum sağlamış oldum. En çok aldığım sorulardan birisi duvara tabak asarken ne kullandığım oluyor. Eğer tabağınız çok ağır değil ise marketlerde satılan tablo asma aparatından kullanabilirsiniz, çok ağırsa tavsiye etmiyorum bazen düşebiliyor.

Duvar Dekorasyonu

Şu sıralar duvara asacağım tabakların sayısını artırmak için çabalıyorum. Hedefim duvarı tamamen tabaklarla dekore etmek, hadi hayırlısı:) Sizde toplayın ne var ne yok, sonuçtan mutlu olacaksınız emin olun.

Duvar Dekorasyonu

Huzurlu, mutlu, neşe dolu, enerjik, pek bir sempatik vede vintage esintileriyle dolu bir gün geçirmeniz dileğiyle:)

16 yorum:

  1. Sanat eseri gibi di mi, evet evet bildiğin sanat eseri vallahi :) Üçlü koltuğun arkasındaki her bir objeye, çerçeveye bakmaya doyamıyor insan :) Ellerine sağlık Tubacım, maşallah sana ayrıca, çok zevklisin çoook :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim çok mutlu oldum:) Şimdi duvar silinecek ve hepsi inecek bakalım belki değişiklikler olur:)
      Çok teşekkür ederim çok, güzel yorumun ve desteğin için:)
      Günün çok güzel geçsin.

      Sil
  2. çok güzel bayılıyorum buraya sağlıkla kullanın inşallah.o minik kelebekleri nerden aldınız acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Önemli olan sağlıkla ve huzurla kullanmak.
      Kelebekler English Home'dan.
      Sevgiler...

      Sil
  3. Böyle esintiye can kurban :) Pastelin en güzel hali senin evinde sanırım Tubam ya !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hani hep dergilerde yazar ya o meşhur esinti:)) Güzel arkadaşım beni sevdiğinden hep bu iltifatlar:)

      Sil
  4. Cidden tüm esintiler böyle hoş, kendine has olsa değil mi? Tuba'cım vallahi duvarlarını ben çok seviyorum! İnan bende de var bu hastalık, her yere bir şey asasım geliyor. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen Ersincim:) Malesef özgün evler yok, hep aynı şeyler ve aynı sıkıcılık:) Bende çok seviyorum ama duvarı silmek için indirdiğimde belki ufak değişiklikler yaparım:) Ama çok eğlenceli oluyor değil mi? Hele bir araya asla gelmez dediğin objeler, çerçeveler uyum sağlayınca yaşadığım şaşkınlık en güzeli:)

      Sil
  5. Çok çok zarif ve güzel olmuş . Ve o lavanta çembere bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Serracım:) O çemberi English Home' dan almıştım, bende çok seviyorum:)

      Sil
  6. evet her bir çerçeve ve tabak ayrı ayrı güzel bütünlüğüne de bayıldım yüreğine emeğine sağlık

    YanıtlaSil